Obecna sytuacja kryzysowa ogranicza sposób dotychczasowego działania każdej firmy. Wszyscy musimy zmierzyć się z nową rzeczywistością. Pozostają dwie możliwości: czekanie lub dostosowanie się. Czekanie, gdy nie wiadomo, ile to wszystko jeszcze potrwa, jest ryzykowne. Każdy dzień przynosi straty. Najlepszym sposobem działania jest dostosowanie się poprzez znalezienie nowych możliwości.
Jako Wasz partner biznesowy, chcemy służyć pomocą i podzielić się sprawdzonymi sposobami usprawnienia codziennej pracy, która musi przecież odbywać się w możliwie niezakłócony sposób, niezależnie od obecnego stanu.
Przygotowaliśmy propozycję kilku rozwiązań, które wspierają pracę zdalną oraz ograniczają kontakt bezpośredni. Wdrożenie ich pozwoli na osiągnięcie niezależności w ważnych obszarach działalności firmy i zminimalizowanie skutków kryzysu.
Opracowaliśmy szybki sposób wdrożenia najprostszych funkcjonalności, niezbędnego minimum do skutecznej pracy, żeby można było rozpocząć korzystanie z nich w krótkim czasie.
Otrzymacie pełne wersje tych rozwiązań, a gdy wyjdziemy z kryzysu, będzie czas na ewentualne wdrożenie rozszerzonych funkcjonalności i pełnego wykorzystania tych rozwiązań.
AltB2B – “bezkontaktowa” obsługa zamówień od klientów. Najważniejsze korzyści:
Czas wdrożenia: 5-7 dni.
Wiecej informacji na temat rozwiązania.
AltKurier – obsługa wysyłek kurierskich i paczkomatów. Najważniejsze korzyści:
Czas wdrożenia: 1 – 2 dni (w zależności od liczby platform kurierskich).
Więcej informacji na temat rozwiązania.
Edok4Sbo – elektroniczne faktury. Pracownik nie musi ryzykować swojego zdrowia stojąc w kolejce na poczcie. Najważniejsze korzyści:
Czas wdrożenia: 1 dzień
SPUMA Express – “bezkontaktowe” akceptowanie faktur. Najważniejsze korzyści:
Czas wdrożenia: 2-4 dni
Teams – popularny komunikator, praca zdalna, spotkania z klientami. Najważniejsze korzyści:
Licencje są bezpłatne przez okres 6 m-cy. Po tym czasie istnieje możliwość rezygnacji z MS Teams lub kontynuacja subskrypcji.
Czas dostarczenia licencji: natychmiast (max. 1 dzień).