Rozwiązania wspierające firmy w czasie obostrzeń wynikających z epidemii

Obecna sytuacja kryzysowa ogranicza sposób dotychczasowego działania każdej firmy. Wszyscy musimy zmierzyć się z nową rzeczywistością.  Pozostają dwie możliwości: czekanie lub dostosowanie się. Czekanie, gdy nie wiadomo, ile to wszystko jeszcze potrwa, jest ryzykowne. Każdy dzień przynosi straty. Najlepszym sposobem działania jest dostosowanie się poprzez znalezienie nowych możliwości.

Jako Wasz partner biznesowy, chcemy służyć pomocą i podzielić się sprawdzonymi sposobami usprawnienia  codziennej pracy, która musi przecież odbywać się w możliwie niezakłócony sposób, niezależnie od obecnego stanu.

Przygotowaliśmy propozycję kilku rozwiązań, które wspierają pracę zdalną oraz ograniczają kontakt bezpośredni. Wdrożenie ich pozwoli na osiągnięcie niezależności w ważnych obszarach działalności firmy i zminimalizowanie skutków kryzysu.

Opracowaliśmy szybki sposób wdrożenia najprostszych funkcjonalności, niezbędnego minimum do skutecznej pracy, żeby można było rozpocząć korzystanie z nich w krótkim czasie.

Otrzymacie pełne wersje tych rozwiązań, a gdy wyjdziemy z kryzysu, będzie czas na ewentualne wdrożenie rozszerzonych funkcjonalności i pełnego wykorzystania tych rozwiązań.

AltB2B – “bezkontaktowa” obsługa zamówień od klientów. Najważniejsze korzyści:

    1. “Delegowanie” na klientów rejestrowania zamówień.
    2. Skrócenie czasu obsługi zamówień – zamówienie złożone przez klienta jest od razu gotowe do realizacji.
    3. Klient sam sprawdza ceny, rozliczenia – nie angażujemy swoich pracowników (odpowiadanie na zapytania o ceny, dostępność itd..
    4. Brak reklamacji – klient sam wpisuje zamówienie, więc sam jest odpowiedzialny za prawidłowe dane.

Czas wdrożenia: 5-7 dni.

Wiecej informacji na temat rozwiązania.

AltKurier – obsługa wysyłek kurierskich i paczkomatów. Najważniejsze korzyści:

    1. Brak kontaktu z klientem.
    2. Integracja z wieloma platformami znanych firm kurierskich.
    3. Obsługa paczkomatów – klienci często nie chcą mieć kontaktu z kurierem, który spotyka się z wieloma osobami.

Czas wdrożenia: 1 – 2 dni (w zależności od liczby platform kurierskich).

Więcej informacji na temat rozwiązania.

Edok4Sbo – elektroniczne faktury. Pracownik nie musi ryzykować swojego zdrowia stojąc w kolejce na poczcie. Najważniejsze korzyści:

    1. Unikamy potencjalnego zagrożenia zdrowia pracownika.
    2. Skrócenie czasu obsługi – szybkie dostarczenie faktury do klienta od razu po wystawieniu.
    3. Oszczędność kosztów – papieru, druku, czasu potrzebnego na przygotowanie wysyłki i wysłanie faktury pocztą.

Czas wdrożenia: 1 dzień

SPUMA Express – “bezkontaktowe” akceptowanie faktur. Najważniejsze korzyści:

    1. Zdalna akceptacja kosztów – fakturę papierową można zeskanować/zrobić zdjęcie (nawet telefonem) i przekazać elektronicznie do akceptacji.
    2. Możliwość sprawdzenia, gdzie znajduje się dokument i czy został zatwierdzony.
    3. Elektroniczne archiwum – dostęp do dokumentów uprawnionych osób, niezależnie od miejsca, w którym pracują .

Czas wdrożenia: 2-4 dni

Teams – popularny komunikator, praca zdalna, spotkania z klientami. Najważniejsze korzyści:

    1. zdalne spotkania wewnętrzne w firmie.
    2. Zdalne prezentacje i spotkania z klientami (nie muszą mieć licencji Teams).

Licencje są bezpłatne przez okres 6 m-cy. Po tym czasie istnieje możliwość rezygnacji z MS Teams lub kontynuacja subskrypcji.

Czas dostarczenia licencji: natychmiast (max. 1 dzień).